نام و نام خانوادگی: مریم السادات حسینی نسب

تلفن: 07143524213 - داخلی 234

سمت: رابط رسیدگی به شکایات

مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد روانشناسی

 

رسیدگی به شکایات

اهداف واحد رسیدگی به شکایات

۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

۲- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان

۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای

 قابل توجه مراجعه کنندگان محترم:

جهت داشتن هر گونه شکایت به واحد رسیدگی به شکایات می توانید از طریق های زیر اقدام کنید:

شیفت صبح : مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در محوطه بیمارستان –جنب نمازخانه

و در صورت عدم حضور : تماس با شماره 09178167564

 ساعت کار واحد رسیدگی به شکایات :

صبح ها: ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰

عصر و شب : در صورت هر گونه شکایت به دفتر سوپروایزر ، راهروی جنب پذیرش بیمارستان مراجعه نمایید، در صورت عدم حضور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تلفن همراه مستقیم سوپروایزر : 09164932170

واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان:

این واحد در محوطه بیمارستان مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به  غیر از ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد ، پیشنهاد و شکایات آن مراجعین محترم خواهد بود.

 مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز:

۱- مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در محوطه بیمارستان.

 ۲-به سایت بیمارستان منوی واحدهای اداری و سپس رسیدگی به شکایات فرم را دانلود نمایید و آن را تحویل واحد رسیدگی به شکایات دهید.

۳-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت در قسمت خدمات الکترونیکی.

۴- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات جنب دفتر ریاست بیمارستان و یا اتفافات  بیندازید.

 لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:

۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.

۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.

۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.

 ثبت شکایت به صورت الکترونیک