|
نام و نام خانوادگی: مریم السادات حسینی نسب تلفن: 07143524213 - داخلی 234 سمت: رابط رسیدگی به شکایات مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد روانشناسی |
رسیدگی به شکایات اهداف واحد رسیدگی به شکایات ۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان ۲- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان ۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای قابل توجه مراجعه کنندگان محترم: جهت داشتن هر گونه شکایت به واحد رسیدگی به شکایات می توانید از طریق های زیر اقدام کنید: شیفت صبح : مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در محوطه بیمارستان –جنب نمازخانه و در صورت عدم حضور : تماس با شماره 09178167564 ساعت کار واحد رسیدگی به شکایات : صبح ها: ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ عصر و شب : در صورت هر گونه شکایت به دفتر سوپروایزر ، راهروی جنب پذیرش بیمارستان مراجعه نمایید، در صورت عدم حضور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: شماره تلفن همراه مستقیم سوپروایزر : 09164932170 واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان: این واحد در محوطه بیمارستان مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به غیر از ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد ، پیشنهاد و شکایات آن مراجعین محترم خواهد بود. مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز: ۱- مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در محوطه بیمارستان. ۲-به سایت بیمارستان منوی واحدهای اداری و سپس رسیدگی به شکایات فرم را دانلود نمایید و آن را تحویل واحد رسیدگی به شکایات دهید. ۳-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت در قسمت خدمات الکترونیکی. ۴- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات جنب دفتر ریاست بیمارستان و یا اتفافات بیندازید. لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید: ۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید. ۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید. ۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید. |