سایت شبکه بهداشت و درمان ارسنجان
سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
01 آذر 1403
EN
ARSANJANHOSPITAL
کارکنان
دانشجویان
پزشکان
درباره بیمارستان
تاریخچه بیمارستان
رئیس بیمارستان
ساختار سازمانی
مدیر بیمارستان
چشم انداز،ماموریت بیمارستان
افتخارات و دستاوردها
بخش های درمانی
بخش های درمان
بخش های تشخیصی
واحدهای اداری
امور مالی
تدارکات و کارپردازی
رسیدگی به شکایات
مددکاری
راهنمای مراجعین
منشور حقوق بیمار
خدمات قابل ارائه
قوانین و مقررات بیمارستان
تعرفه های بیمارستان
آدرس بیمارستان
آموزش به بیمار و مراجعین
اعمال جراحی شایع
بیمه های طرف قرارداد
شماره های تماس
فرایند از پذیرش تا ترخیص
کتابچه توجیهی بدو ورود بیمار
مشاوره مذهبی و آموزش احکام به بیمار
برنامه پزشکان متخصص درمانگاه
کتابچه طبقه بندی مشاغل
خدمات الکترونیک
دریافت نوبت الکترونیکی ویزیت پزشکان
نتایج آزمایشات
ثبت شکایت
ثبت خطا
پرسشنامه ایمنی بیمار
درمانگاه
نوبت دهی اینترنتی
برنامه پزشکان متخصص
تماس با ما
صفحه اصلی
خدمات الکترونیک
ایمنی بیمار
کامبوباکس 1
...
باقری
پرسشنامه فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان
مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی( در صورت تمایل)
تاریخ ثبت پرسشنامه
سمت
نام بخش یا واحد
سابقه کار در بیمارستان
سابقه کار در بخش فعلی
میزان تحصیلات
...
زیردیپلم
دیپلم
لیسانس
فوق لیسانس
دکترا
تناوب گزارش دهی رخدادها
1-پیش از آنکه خطا بیمار را تحت تاثیر قرار دهد کشف و تصحیح شود خطا را گزارش می کنم.
...
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
2-هنگامی که اشتباهی رخ می دهد اما آن اشتباه به اندازه ای نیست که بتواند به بیمار صدمه بزند.
...
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
3-اگر خطا منجر به آسیب به بیمار شود ولی در نهایت اتفاقی برای بیمار نیافتد،خطا را گزارش می کنم.
...
هرگز
به ندرت
برخی موقع
اغلب مواقع
4-هنگامی که اشتباهی رخ می دهد و منجر به آسیب شدید یا مرگ برای بیمار می شود.
...
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
5-هیچ خطایی را گزارش نمی کنم.
...
هرگز
به ندرت
برخی مواقع
اغلب مواقع
همیشه
درک کلی از ایمنی بیمار
1- تنها شانس و اقبال باعث می شود در این واحد اشتباهات جدی اتفاق نیافتد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2-ایمنی بیمار هیچگاه برای انجام کارهای بیشتر فدا نمی شود.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3- در این واحد مشکلات مربوط به ایمنی بیمار وجود دارد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
4- سیستم ها و رویه های موجود در این واحد در جلوگیری از بروز خطا به خوبی عمل می کنند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
انتظارات و اقدامات مدیریت در راستای ایمنی
1-هنگامی که مسئول مشاهده کند کاری بر طبق رویه های ایمنی بیمار انجام گرفته از کارکنان تقدیر و تشکر می کند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2-مسئول بخش/مدیران بیمارستان در این واحد بطور جدی به پیشنهادات کارکنان برای بهبود ایمنی بیمار توجه می کنند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
3- زمانی که فشار کار زیاد می شود مسئولین، حتی اگر به معنی میانبر زدن(عدم انجام بخشی از کار)باشد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
4-مسئول بخش/بیمارستان از مشکلات مربوط به ایمنی بیمار که زیاد نیز رخ می دهد چشم پوشی می کند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
یادگیری سازمانی
1- کارکنان این واحد فعالانه کارهای مختلفی را به منظور بهبود ایمنی بیمار انجام می دهند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2- در اینجا اشتباهات منجر به ایجاد تغییرات مثبت می شود.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3- پس از آنکه به منظور بهبود ایمنی بیمار تغییراتی ایجاد کردیم،اثربخشی تغییرات را مورد ارزیابی قرار می دهیم.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
کار تیمی درون واحدهای سازمانی
1- کارکنان در این واحد از یکدیگر حمایت می کنند
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2- زمانی که کار زیاد در مدت زمان کوتاهی باید انجام گیرد،به صورت تیمی و به کمک هم آن را انجام دهیم.
...
نظری ندارم
3-در این واحد کارکنان با احترام با یکدیگر برخورد می کنند.
...
نظری ندارم
4-زمانی که یک قسمت در این واحد با کار زیادی رو به رو می شود سایر قسمت های واحد به کمکش می شتابد.
...
نظری ندارم
باز بودن مجاری ارتباطی
1-کارکنان در صورت مشاهده عملی که ممکن است برای بیمار ایجاد مشکل کند، آزادانه و با صراحت لب به سخن می گشاید.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2-کارکنان می توانند آزادانه اقدامات و تصمیمات مسئولین بیمارستان را مورد پرسش قرار دهند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3-کارکنان پس از انجام خطا، از تذکر دادن و جویا شدن دلیل انجام آن هراس دارند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
4-ارتباطات و ارائه بازخورددر مورد خطاها
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
5- به ما درباره تغییراتی که بر اساس گزارش های حوادث ناخواسته صورت می پذیرد بازخورد داده می شود.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
7-در این واحد،ما در رابطه با راه های مقابله با وقوع مجددخطا به بحث می نشینیم.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
پاسخ غیر تنبیهی در قبال رویداد خطا
1- کارکنان حس می کنند اشتباه باعث می شود که طرز فکر در مورد آنها تغییر کرده،به گونه ای دیگر به آنها نگریسته شود.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
6-ما از خطاهایی که در این واحد اتفاق می افتد مطلعیم.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
2-وقتی حادثه ای گزارش می شود، احساس می شود که بیشتر در مورد شخص نوشته می شود تا حادثه.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3- کارکنان نگران این هستند که اشتباهاتشان در پرونده شغلی آنها ثبت شود.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
مسائل مربوط به کارکنان
1-تعداد کارکنان برای انجام کار کافی می باشد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2-کارکنان در این واحد ساعت های طولانی کار می کنند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3- از کارکنان موقت بیش از حد استاندارد استفاده می شود.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
4- ما در "وضعیت بحرانی" کار می کنیم یعنی سعی می کنیم حجم زیادی از کار را با سرعت بسیار زیاد انجام دهیم.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
حمایت مدیریت از ایمنی بیمار
1- حمایت بیمارستان جوکاری را طوری به وجود آورده که ایمنی بیمار را ارتقاء می بخشد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2- اقدامات مدیریت بیمارستان نشان می دهد، ایمنی بیمار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و جزء الویت هاست.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3-مدیریت بیمارستان فقط پس از رخ دادن یک حادثه ناخواسته ایمنی بیمار علاقمند شده و توجه نشان می دهد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
کار تیمی مابین واحدهای سازمانی
1- واحدهای بیمارستان با یکدیگر به خوبی هماهنگ نیستم.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2- همکاری خوبی بین واحدهایی که نیاز به کار با یکدیگر دارند وجود دارد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3-کارکردن با کارکنان سایر بخش های بیمارستان برایمان ناخوشایند است.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
4-واحدهای بیمارستانی به منظور فراهم کردن بهترین مراقبت برای بیمار به خوبی با یکدیگر کار می کنند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
تبادلات و انتقال اطلاعات
1-در هنگام جابجایی بیماران از واحدی به واحد دیگر ممکن است بعضی از چیزها از قلم بیافتد.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
2-اطلاعات مهم در مورد مراقبت از بیمار اغلب به هنگام تغییر شیفت از دست می رود(گم می شود).
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
3- اغلب در مبادله اطلاعات ما بین بخش های بیمارستانی مشکل به وجود می آید.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
کاملا موافق
4-تغییر شیفت کارکنان در این بیمارستان برای بیماران ایجاد مشکل می کند.
...
نظری ندارم
کاملا مخالف
مخالف
موافق
ریکپچا 67
ارسال